• E-Ticaret Destek

Sıkça Sorulan Sorular

GarantiPay işlemlerinde kullanılan TCKN/GSM bilgisi garanti bankası müşterisine ait olmalıdır. Garanti müşterisi olmayan TCK/GSM bilgileri ile Garantipay (bonusflaş) üzerinden işlem yapılamaz.


Bu hata mesajının 3 farklı nedeni olabilir;
1.yazılımda kullanılan şifrelerin hatalı olmasından kaynaklı olabilir.(PROVAUT/PROVOOS/3D şifreleri)
2.hash yapınızı kontrol etmelisiniz. Hash data hatalı hesaplandığında kaynaklı olabilir.
3.post ettiğiniz kodlamadaki hidden/input alanları kontrol etmelisiniz. Boş veya hatalı formatta kullanılıyor olabilir.

Post ettiğiniz kodlamadaki hidden/input alanları kontrol etmelisiniz. Boş veya hatalı formatta kullanılıyor olabilir.


Sizden haber almak isteriz. Hizmetlerle ilgili sorunlarınız/sorunuz mu var? Bize bununla ilgili ayrıntılı bir e-posta gönderir misiniz?

Bize Soru Gönderin Bize Soru Gönderin