• E-Ticaret Destek

Sıkça Sorulan Sorular

Kullanmak istediğiniz model bankamız sisteminde tanımlı olmadığı için hata alınmaktadır. eticaretdestek@garantibbva.com.tr mail adresine çalışmak istediğiniz modeli ileterek tanımlama yapılmalıdır.


<Response>
      <Source>GVPS</Source>
      <Code>92</Code>
      <ReasonCode>0651</ReasonCode>
      <Message>Declined</Message>
      <ErrorMsg>Kullanıcı şifresi hatalı</ErrorMsg>
      <SysErrMsg>ErrorId: 0651</SysErrMsg>

Alınan hata kodlamanızda gönderilen hash datayı değerini oluşturan alanların sistemde tanımlı olan yada kodlama post edilen değerlerle uyuşmadığını durumlarda alınmaktadır. Bu alanları kontrol ederek yeniden işlem denemenizi ve hatanın devamı halinde hash değerini oluşturan alanları ve oluşturduğunuz hash değerini tarafımıza göndermenizi rica ederiz. 
 
Ayrıca kodlamada kullanılan PROVAUT ve 3D şifrenizi resetlemenizi ve kodlamada güncellemenizi rica ederiz.


Bu hata mesajının 3 farklı nedeni olabilir;

1.yazılımda kullanılan şifrelerin hatalı olmasından kaynaklı olabilir.(PROVAUT/PROVOOS/3D şifreleri)

2.hash yapınızı kontrol etmelisiniz. Hash data hatalı hesaplandığında kaynaklı olabilir.

3.post ettiğiniz kodlamadaki hidden/input alanları kontrol etmelisiniz. Boş veya hatalı formatta kullanılıyor olabilir.


<Response>
      <Source>GVPS</Source>
      <Code>92</Code>
      <ReasonCode>0752</ReasonCode>
      <Message>Declined</Message>
      <ErrorMsg>Terminal kaydı yok</ErrorMsg>
      <SysErrMsg>ErrorId: 0752</SysErrMsg>
    </Response>

“ErrorId: 0752”   İşlemde kullandığınız Terminal numarasını ve post adresinizi kontrol etmelisiniz. PROD Provizyon post adresi 

3D siz için tıklayınız


Post ettiğiniz kodlamadaki hidden/input alanları kontrol etmelisiniz. boş veya hatalı formatta kullanılıyor olabilir.



Bu hata mesajının 3 farklı nedeni olabilir;

1.yazılımda kullanılan şifrelerin hatalı olmasından kaynaklı olabilir.(PROVAUT/PROVOOS/PROVRFN şifreleri)

2.hash yapınızı kontrol etmelisiniz. Hash data hatalı hesaplandığında kaynaklı olabilir.

3.post ettiğiniz kodlamadaki xml alanları kontrol etmelisiniz. Boş veya hatalı formatta kullanılıyor olabilir.






Kurulumda kullandığınız "TerminalID" değerindeki terminal bilgisi hatalı girilmiş olabilir veya kullandığınız post adresiniz hatalı olabilir. Terminal numaranız ve post adresinizi kontrol etmelisiniz.


İşlem yapmak istediğiniz para birimi (CurrencyCode) sanal posunuzda tanımlı olmadığı için alınmaktadır. Not: Sanal pos Multi Currency tanımı ile TL işlemlerinizde 949, USD işlemlerinizde 840, EURO işlemlerinizde 978, GBP işlemlerinizde 826, JPY işlemlerinizde 392, RUB işlemlerinizde 810 currency kodu göndererek işlem yapılabilir. Yurtiçi kartlar, AMEX kartlar ve YDCKK ( Çin kartları ) ile sadece TL para birimi ile işlem gönderilebilir. Yurtdışı kartlar ile istediğiniz para birimi ile işlem gönderebilirsiniz.



https://garantibbvapos.com.tr/assets/uploads/pdf/sanalposilkadimlar.pdf kılavuzda belirtildiği şekilde PROVAUT/PROVOOS/PROVRFN (yönetim menüsü altındaki Kullanıcı Listeleme adımından) ve 3D şifre resetleme işlemi yapılarak oluşturulmalıdır.


Sunucunuzdaki SSL inizin TLS protokolü 1.2 olmalıdır. bankamıza işlemleri bu protokol ile çıkıyor olmanız gerekmektedir. TLS 1.0 veya 1.1 ile çıkış yapmak istediğiniz için hata almaktasınız.




Sizden haber almak isteriz. Hizmetlerle ilgili sorunlarınız/sorunuz mu var? Bize bununla ilgili ayrıntılı bir e-posta gönderir misiniz?

Bize Soru Gönderin Bize Soru Gönderin